citatecărți.ro

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom este un specialist danez în marketing și branding, cunoscut la nivel global pentru studiile sale revoluționare privind comportamentul consumatorului și neuromarketing. Lindstrom a fondat compania Martinac, una dintre primele societăți de consultanță în domeniul branding-ului bazat pe descoperiri din neuroștiințe. Prin scanări ale creierului și alte tehnici inovatoare, el analizează modul în care deciziile de cumpărare sunt influențate de factori subconștienți. Una dintre cărțile sale de referință este bestsellerul internațional "Buyology: Adevărurile și minciunile despre ce ne face să cumpărăm", publicată în 2008. În această lucrare, Lindstrom dezvăluie descoperiri surprinzătoare din studiile sale de neuromarketing asupra brandurilor precum Microsoft, Ford și Pepsi. O altă carte de succes este "Brandwashed: Trucuri prin care companiile ne manipulează mintea și ne conving să cumpărăm", apărută în 2011, în care analizează tactici etice și neetice folosite de branduri pentru a influența comportamentul consumatorilor. Prin cărțile și proiectele sale inovatoare, Martin Lindstrom și-a câștigat reputația de expert de talie mondială în înțelegerea profundă a motivațiilor de cumpărare și crearea strategiilor de branding bazate pe cercetări riguroase în neuroștiințe.
Mai mult
Cumpără cărți
Libris.ro
Cartepedia.ro
Okian.ro
Carturesti.ro